Start » Materiały Promocyjne » Agencje Reklamowe » Co to jest brief i jak go poprawnie napisać?

Zaczynasz prowadzić kampanie reklamową i zastanawiasz się: Brief? Co to jest? Po co to komu i czy to nie zbędna formalność? Nic z tych rzeczy! Brief to taka forma komunikacji, pomiędzy zleceniobiorcą a klientem. Zawiera on zestaw podstawowych informacji, zazwyczaj są to analiza rynku, odbiorcy reklamy, główne cele kampanii, budżet, idee i pomysły. Warto zdecydować się na jego stworzenie, ponieważ jest to korzystne dla obu stron. Dobre rady-Brief co to jest? Pisz krótko i zwięźle, zawrzyj w nim wszystkie najważniejsze informację, nie dodawaj długich opisów czy pustych zwrotów, same konkrety. Zwróć uwagę na to by brief był spójny i pamiętaj o tym, by ustalając terminy zostawić sobie lekki zapas, dzięki temu będziesz pewny, że na pewno się wyrobisz.

2018-09-17|Kategoria: Materiały Promocyjne / Agencje Reklamowe
brief co to jest
Określ problem





Przeczytać warto:

Co to jest brief i jak go poprawnie napisać?
Co to jest brief i jak go poprawnie napisać?

Zaczynasz prowadzić kampanie reklamową i zastanawiasz się: Brief? Co to jest? Po co to komu i czy to nie zbędna formalność? Nic z tych rzeczy! Brief to taka forma komunikacji, pomiędzy zleceniobiorcą a klientem. Zawiera on zestaw podstawowych informacji, zazwyczaj są to analiza rynku, odbiorcy reklamy, główn...

Dyskrecja i lojalność - detektyw Koczanowski
Dyskrecja i lojalność - detektyw Koczanowski

Nasza licencjonowana agencja detektywistyczna miała okazję pomóc już wielu osobom prywatnym i firmom, które potrzebowały znaleźć rozwiązanie na trudne problemy. Często reprezentujemy klientów, występując w charakterze świadków w postępowaniach. Dzięki temu nasi klienci czują, że naprawdę jesteśmy p...

Infobrekiring: najnowsza gałąź przemysłu reklamowego.
Infobrekiring: najnowsza gałąź przemysłu reklamowego.

Kampanie reklamowe w dwudziestym pierwszym wieku nie mogą obejść się bez osobnej gałęzi marketingu, jaką jest infobrokering. Jest to nowoczesna branża, w której pojawia się coraz więcej wyspecjalizowanych firm, których podstawową funkcją jest sporządzanie i sprzedaż baz danych. Pod tą niewinnie brzmią...

Promowanie firmy na ściance reklamowej
Promowanie firmy na ściance reklamowej

Istnieje wiele skutecznych sposobów na wypromowanie własnej działalności gospodarczej. Niektóre narzędzia reklamowe wymagają jednak większej sumy środków pieniężnych. Takie rozwiązania są niedostępne dla zdecydowanej większości podmiotów, które dopiero wkraczają na rynek. Sposobem na pokazanie się ...

Czy warto korzystać z agencji reklamowej?
Czy warto korzystać z agencji reklamowej?

Wielu początkujących przedsiębiorców zastanawia się nad tym, czy agencja SEO to dobre rozwiązanie. Jak się okazuje przeprowadzanie działań Seo dla naszej strony to najlepsze co możemy zrobić, ponieważ będziemy dzięki temu uzyskiwać mnóstwo bardzo cennego ruchu z Google. Najlepiej do tego zatrudnić odpo...